Os meus feitizos...

Son esas pequenas cousas que me entreten facer e que tanto me gustan, tamén cousas que vexo e me enchen o ollo, e todo aquilo que me apeteza compartir en cada momento.

Son esas pequeñas cosas que me entretiene hacer y que tanto me gustan, también cosas que veo y me encandilan, y todo aquello que me apetezca compartir en cada momento.

11 jun 2010

Este é un encargo de pendientes e pulseira


Non me decidía coa cor nin co estilo, non o tiña moi claro, así que decidín facer duas opcións, unha en tons violetas, con pendientes florales en fío de liño, flores de cerámica e abalorios de madeira; a pulseira en coiro violeta, con anillas e feche prata. A outra opción en tons vermellos con abalorios grandes con estampado azul e vermello, e laciño en azul; a pulseira está feita en cola de rato vermella, e bolas en prata. Espero acertar con algunha. Ahí van as fotiños...

3 comentarios:

vanesa-arca dijo...

Encántame a pulseira violeta!!! Quero unha!!! jejejeje

chispicose dijo...

Graciñas¡¡¡ cando queiras envía un email e falamos¡

paula dijo...

a mi tambien me gusta la violeta y los pendientes me encantan, la roja es chula pero como ya te dije la tengo más vista xq mi hermana la tiene 1 muy parecida.